close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שייט נהרות בנהר הריין

מערכת שורשכב אדר ב, תשעו01/04/2016

שייט נהרות בנהר הריין מזמין את המטיילים להרפתקה

תגיות:

נהר הריין הוא נהר ארוך אשר מתחיל את דרכו באלפים שבשוויץ וזורם עד לחופים הצפונים של הולנד. נהר זה הוא אחד מבין הנהרות הארוכים ביותר שנמצא ביבשת אירופה ויש יגידו שמדובר באחד הנהרות הקסומים ביותר שאפשר להגיע אליהם. לאורך הנהר אפשר לראות טירות עתיקות קסומות, כרמים, נופי הרים וכפרים מקומיים המשתנים על פי האזור שבו עובר הנהר.

בין אלו ערים עובר הנהר

שייט נהרות בנהר הריין מזמין את המטיילים להרפתקה. במהלך השייט אפשר לעבור דרך קלן שבגרמניה, לראות את אמסטרדם שבהולנד, שטרסבורג שבחבל אלזס וערים נוספות. בכל עיר המראה שונה לחלוטין ועצם העובדה שהטיול עצמו נעשה דרך שייט הוא מזמין את המטיילים לחוויה שונה מכל מה שהם כבר ראו. שייט הנהרות מתאים מאד למטיילים אשר רוצים ליהנות ממראות שונים לאורך הטיול, לעבור דרך כמה ערים ולחוות את חווית השייט במלואה.

טיול ציורי

שייט נהרות בנהר הריין מזמין את כל מי שחולם על טיול קסום וציורי ולחוויה יוצאת דופן. הטיול עובר באמסטרדם הציורית והיפה, עובר בקתדרלה המפורסמת של קלן, נוגע בתקופת ימי הביניים בשטרסבורג וכולל גם אתרים שהוגדרו כאתרי מורשת עולמיים. הטיול מציע למי שרוצה לחוות את העולם בצורה שונה ומיוחדת לראות הכל מהכל; מבנים קסומים, נופים מרגשים וכמובן לטייל באופן פיזי בערים השונות.

שייט ברמה גבוהה

היום טיולי שייט נהרות בנהר הריין מציעים למטיילים ליהנות מלינה ברמה גבוהה ומטיול שמביא את הטוב שבכל העולמות. יש לציין כי המטרה של השייט היא לא רק לשוט כל היום בתוך מקום סגור. הטיול כולל שייט בין הערים השונות של אירופה ועצירה בכל יעד שיש מה לראות בו כאשר כל יעד מכיל את המיטב שעליו אפשר לחלום בטיול. הטיול עצמו כולל לרוב גם הדרכה ביעדים השונים והדרכה זו הופכת אותו למעניין יותר.

עם איזו חברה תרצו לצאת אל השייט

ההחלטה עם איזו חברה תרצו לצאת אל שייט נהרות היא החלטה חשובה אשר תשפיע על הטיול שלכם ועל החוויה האישית. הבחירה בחברה איתה תצאו חייבת להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • מסלול הטיול – המסלול של הטיול צריך לענות על כל הציפיות שלכם. כל שייט נהרות יכול להיות שונה וזו הסיבה שכדאי להסתכל על אופי המסלול ואלו יעדים אתם צפויים לראות במהלכו.
  • קבוצת היעד של הטיול – מומלץ לבחון את קבוצת היעד שיוצאת לטיול ובמיוחד אם אתם יוצאים כמשפחה או אם אתם רוצים שהטיול אליו תצאו יתאים לגיל הזהב אם אתם נמנים איתו.
  • הניסיון של החברה – אם אתם מתכננים לצאת עם חברה שמציעה לכם גם מדריך אתם חייבים לברר מבעוד מועד מה הניסיון שלה בתחום זה וכמה ניסיון יש למדריך של החברה. הניסיון יכול להשפיע על תכנון הטיול ועל כל פרט במהלכו.

כנסו: להזמנת שייט

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה